B-Man2
Well-Known Member
Nice … !View attachment 169109My A2, it's a bit windy today
Nice … !View attachment 169109My A2, it's a bit windy today
That leather has taken on a great character. Very nicely done!View attachment 169109My A2, it's a bit windy today
Ik heb het een beetje gespoten (sterilisatefles) met wat handwarm water en het aan de lucht laten drogen in de woonkamer.Holly FRAK! Dat is je nieuwe BK ?!!! Als een handschoen nu. Gewoon om te weten over de shpe die het heeft genomen, heb je iets speciaals gedaan, zoals een goede massage / conditionering? Het past je super cool met een trui, dat ik denk dat het niet mogelijk zou kunnen zijn met een andere A2 van jullie. Als het de BK is.
Ya done good! I’m very glad you didn’t return or exchange that one.Ik heb het een beetje gespoten (sterilisatefles) met wat handwarm water en het aan de lucht laten drogen in de woonkamer.
En ik gebruikte G11 om het leer een beetje comfortabeler te maken. (slechts een klein beetje op mijn vingers en zachtjes inwrijven)
Nu moet ik zeggen dat het met alleen deze trui/coltrui me naar mijn mening heel goed past als rookie
Dit BK-jack begint eindelijk wat vorm te krijgen
View attachment 169129
I just followed your suggestion and others.Ya done good! I’m very glad you didn’t return or exchange that one.
And the best part: now that it’s shrunk to fit, you won’t have to deal with any more shrinkage - except a bit of sleeve length, as they develop creases at the elbows.I just followed your suggestion and others.
Great tip from you all of you gents (the spray technique)