• When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.

What jacket(s) are you wearing at the moment?

A2wander

Active Member
Holly FRAK! Dat is je nieuwe BK ?!!! Als een handschoen nu. Gewoon om te weten over de shpe die het heeft genomen, heb je iets speciaals gedaan, zoals een goede massage / conditionering? Het past je super cool met een trui, dat ik denk dat het niet mogelijk zou kunnen zijn met een andere A2 van jullie. Als het de BK is.
Ik heb het een beetje gespoten (sterilisatefles) met wat handwarm water en het aan de lucht laten drogen in de woonkamer.
En ik gebruikte G11 om het leer een beetje comfortabeler te maken. (slechts een klein beetje op mijn vingers en zachtjes inwrijven)
Nu moet ik zeggen dat het met alleen deze trui/coltrui me naar mijn mening heel goed past als rookie :)
Dit BK-jack begint eindelijk wat vorm te krijgen :)
image.jpg

mulceber

Moderator
Ik heb het een beetje gespoten (sterilisatefles) met wat handwarm water en het aan de lucht laten drogen in de woonkamer.
En ik gebruikte G11 om het leer een beetje comfortabeler te maken. (slechts een klein beetje op mijn vingers en zachtjes inwrijven)
Nu moet ik zeggen dat het met alleen deze trui/coltrui me naar mijn mening heel goed past als rookie :)
Dit BK-jack begint eindelijk wat vorm te krijgen :)
View attachment 169129
Ya done good! I’m very glad you didn’t return or exchange that one.